If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ето ви една кола поскъпнала след производството и.
Ясно е, че няма какво да напишеш, но само заради спора пускаш някакво недоразумение. В колко броя е произведено това чудо? И дали сега не се търси само защото е толкова рядко, а не защото е чудо-невиждано технически. Може да ви е яд, но слава Богу новите Алфи се продават в хиляди пъти повече от "бутиковите", довели до състоянието на марката днес.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Ясно е, че няма какво да напишеш, но само заради спора пускаш някакво недоразумение. В колко броя е произведено това чудо? И дали сега не се търси само защото е толкова рядко, а не защото е чудо-невиждано технически. Може да ви е яд, но слава Богу новите Алфи се продават в хиляди пъти повече от "бутиковите", довели до състоянието на марката днес.
Бутиковите коли, в която и да е марка, доказват, че тя има технически потенциал и поддържа нейният имидж. А тази кола конкретно е много добро техническо постижение за времето си, колкото и да не ти се вярва. За съжаление днес обаче нашата марка не може да демонстрира същото. Показваните тук-там концепти не са базирани на серийна Алфа (била тя и Фиат), а на Мазерати, Ферари или пък Додж Вайпър. Дори чаканото и бленувано 4С не е разработено от Фиат (опаа, Алфа де) а на нещо друго. Това доказва, че марката не съществува като технически феномен, какъвто е била в миналото. Та примерът си е съвсем на място. Показаната кола си е базирана на серийна Алфа, доработена от инженери на Алфа и е Алфа до последният болт. Та недей да обясняваш кой е наобратно.
Дано,но едва ли.Аз за първи и последен път видях точно такава във Виена в началото на 90-те.Беша в един салон на РолсРойс(Янко мисля се казваше) и я бяха натикали зад едни въжета между два ролса на безумни цени,сакън да не я пипне някой,докато бентлитата седяха като щайги посредата ,та да се спъваш в тях.Цена нямаше ,но дилъра се ухили много мазно като го попитах и нищо не каза.
И да не започнем да търсим оправдания в километрите на конкретния автомобил, просто трябва да приемем че добрите коли струват много пари и на възраст. Защо според вас цените на 75-ците в mobile.de са като за 156-ци?
по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Не, но бих се радвал да ги науча. Този модел винаги съм го гледал като по-екзотичен дизайн, просто неуспешен концепт и нищо повече.
Що да е неуспешен концепт? Щом има тираж, значи не е неуспешен. Още повече, че бройките са били купени, преди да бъдат произведени. Нещо като случаят със 8С.
Разликите между RZ и 75 са много. Накратко: Усилена конструкция спрямо 75 със скъсено междуосие и разширена стъпка. Пластмасови капаци, калници и т.н. за по-ниско тегло. Подобрена спирачна система, вентилирани дискове и на задницата. Радиатор за охлаждане на маслото в скоростната кутия. Стандартните гумени тампони в окачването са заменени с унибали. Отпред не е с торсионите са заменени с регулируеми по височина койловъри. (с копче отвътре в купето, като на Ламборгини Мурсиелаго например, но в далечната 1989г.) 20 к.с. в повече от същия мотор в 75. (3.0 V6 12V) Тази кола, благодарение на тези промени, а най-вероятно пропускам и много други, прави RZ/SZ доста по-различна кола от 75-цата във фабричният и вид. Всички технически параметри са подобрени. А още по-хубавото е, че все пак корените и са на серийна кола. Към днешна дата няма аналог тази кола, или поне не от Алфа.
Не знам до колко е удачно да го казвам тук, но ако някой е поглеждал новия брой на Ауто Мотор унд Шпорт половината корица е със снимки на Алфа Джжулия и заглавието е Идеалната Линия....прелистих го и имаше поне 10 страници за Алфа...
Това ако не е предпоставка за прекрасен неделен следобед..
Що да е неуспешен концепт? Щом има тираж, значи не е неуспешен. Още повече, че бройките са били купени, преди да бъдат произведени. Нещо като случаят със 8С.
Разликите между RZ и 75 са много. Накратко: Усилена конструкция спрямо 75 със скъсено междуосие и разширена стъпка. Пластмасови капаци, калници и т.н. за по-ниско тегло. Подобрена спирачна система, вентилирани дискове и на задницата. Радиатор за охлаждане на маслото в скоростната кутия. Стандартните гумени тампони в окачването са заменени с унибали. Отпред не е с торсионите са заменени с регулируеми по височина койловъри. (с копче отвътре в купето, като на Ламборгини Мурсиелаго например, но в далечната 1989г.) 20 к.с. в повече от същия мотор в 75. (3.0 V6 12V) Тази кола, благодарение на тези промени, а най-вероятно пропускам и много други, прави RZ/SZ доста по-различна кола от 75-цата във фабричният и вид. Всички технически параметри са подобрени. А още по-хубавото е, че все пак корените и са на серийна кола. Към днешна дата няма аналог тази кола, или поне не от Алфа.
Незнам вашето мнение колеги ,но за мене понеже 75 цата е много добра концепция и има доста силни качества ,то РЗ или СЗ е доста подобрена 75 ца и точно тези подобрения я правят перфектният автомобил.Това за мене е наи добрата сериина алфа ромео.
Незнам вашето мнение колеги ,но за мене понеже 75 цата е много добра концепция и има доста силни качества ,то РЗ или СЗ е доста подобрена 75 ца и точно тези подобрения я правят перфектният автомобил.Това за мене е наи добрата сериина алфа ромео.
Компанията има далеч по-новаторски и успешни модели през годините от тоя ръб с 4 врати, бе Кольо Че, тя си е жива Жулиета с малко променени ламарини... Пък и темата е накъде отива марката, а не кво е било преди 30-40 години, все пак...
Компанията има далеч по-новаторски и успешни модели през годините от тоя ръб с 4 врати, бе Кольо Че, тя си е жива Жулиета с малко променени ламарини... Пък и темата е накъде отива марката, а не кво е било преди 30-40 години, все пак...
п.п. Имам предвид 75-цата, а не Загатото.
Тя темата не е относно твоето мнение за 75-ците, ама ти си го написал, нали?
И как така ще се разисква накъде отива марката без да се тръгне от това къде е била.
Comment